sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Tietoa ja Yukicon 2015

             Terve ihmiset!



On todella vaikeaa aloittaa bloggaus jälleen. Blogin pitäminen on stressaavaa, koska ainakin itse jään miettimään kokoajan, kiinnostaako ketään edes lukea tätä?
Mulla on ollut joskus blogi, mutta se jämähti juuri sen takia.. ettei mulla ollut mitän annettavaa teille lukijoille.

Ajattelin aloittaa alusta kunnolla ja nyt yritän keksiä teille jotain mielenkiintoista. Myöskin koota kasaan tietoa tulevista cosseista ja muista. Tässä samassa Yukicon 2015 päivitys ja tietoa itse Sam'ista ^w^


Olen tosiaan Sam.
Facebookista löydätte mut Sam Ivancic nimellä.
Olen
- 15 vuotias.
- 168 senttinen sukupuoleton otus.
- pyörinyt coneissa vuodesta 2012.
( Kyselkää lisää vaan ;)  )


 Noniin. Toinen Yukicon ohi ja täytyy sanoa , että olihan se ihan hyvä con. Viime vuodesta jo osasin varautua ,että tilat olisivat huonot. Liian pienet tilat niin isolle määrälle ihmisiä. Asiat oli muuten paljon paremmin  kuin viimeksi. Sain paljon uusia kavereita sieltä ja tapasin vanhojakin. Kävin yhden ohjelmankin katsomassa, vaikka normaalisti välttelen niitä. En viihdy ahtaissa saleissa ja otin riskin tällä kertaa. Asiat meni ihan hyvin, mutta jouduin silti lähtemään vähän aikasemmin ennenkuin ohjelma loppui. Olin siis katsomassa cosplay deittiä, joka oli muuten mahtava!
Jos joku Yukicon-järjestäjä lukee tätä ( kannattaa yrittää siirtää Yukiconi tyyliin Dipoliin? Se olis ainakin iso paikka. )

             Lauantaina mut näki Rin Matsuoka- puku versiossa. Noh... tappelu meikkien kanssa oli suuri, kun kulmakynä oli päättänyt sulaa ja tiedättehän miltä tuntuu terottaa mössöstä kynää?
                 Kuva © Jenny Vatka (Suomen Otakunurkka)

Otin aika nopeasti tuon 'cossin' pois, koska peruukki kiristi inhottavasti. Sen jälkeen vaihdoin omiin hiuksiin ja pidin tukkaani ponnarilla. Sain paljon enemmän kommenttia itsestäni, kuinka kivalle näytin ja kuinka muistutin kuulemma Tokyo Ghoulin Utaa. Jännää ,että musta otettiin myös enemmän kuvia itsenäni kuin cossissa.

                         Pääsin ottamaan kuvan ihanan kouhaini kanssa <3
                                                Minä vas. ja kouhai hopeehiuksinen :3

Totta kai olin iltabileissä, mutta en viihtynyt niissä kauaan. Suurta plussaa ,että tänä vuonna tilat oli vaihdettu. Viimevuoden bilepaikka oli niin hirveä,että tänä vuonna iltabileet oli iloinen yllätys. Olin vain liian väsynyt olemaan siellä. Olin se vaaleanpunaperukkinen yhden punapään kanssa siellä.


  Sunnuntaina sitä ei jaksanut oikeasti vain panostaa, joten jätin tukkanikin alas ja hilluin pitkässä takissa, tummissa farkuissa ja  maihareissa.




Se siitä Yukista ja vain tulevaa kohti.
Olen menossa Tampere-miittiin 24.1 ja siitä seuraavaksi minut näkee Tampere Kupliissa.

Seuraavista cosseista ei ole kunnolla tietoa, mutta Magin Aladdin on työn alla ja tässä vähän kuvia sen edistyksestä.

Liivi tehty ~ ( kiitos Shinigamiuchihalle )


                                                         
 Tämä tosiaan se aladdiinin keppi ~ alotettiin neliöstä.. päädyttiin tähän.



                                                       Ja sitten tähän.

Nykyään tuotakin paranneltu ja laitettu loppuosaan keppi kiinni. Pitäisi pari random koloa täyttää ja maalata niin olisi keppi valmis. Peruukin olen hommannut ja sen täydellinen. Valitettavasti kuvaa ette vielä siitä saa ^^

Noh,  seuraavaa päivitystä varmaan miitin jälkeen.

Samcic kuittaa ~ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti